fredag 27 augusti 2010

...

Nu är det verkligen nedräkning på högsta nivå!!! Bara ca 4h att jobba på måndag, sen är det semester igen. Så underbart skönt ska det bli. Har nästan känts lite som semester redan idag.

Ida har ja mest ätit tror jag.
Först fm med Sandra o Lena, den vanliga fredagstraditionen med en trisslott o ingen vinst så klart. Ida var de ja som bjöd på blåbärsmuffins.
Sen skulle de från början vara avskedslunch för Sofia men nu ska hon jobba en vecka till när ja e på semester, då slipper hon ha mej som e i vägen haha ;) Så istället blev de vanlig fredags-äta-ute-lunch med Sofia o Maria. Det blev några varvs snurande i parkeringshuset. Jag förstår mej verkligen inte på alla dessa parkeringshus i Linköping, att det alltid ska vara fullt och hittar man en plats så är det högst upp eller efter att ha snurrat så många varv att du blivit yr i huvet. Tacka vet ja Parkeringshusen i Norrköping, där finns de ALLTID plats!!! Ja lunch blev de iaf på Ghingis, supergott ställe de dära.
På em har de bjudits på 2 fikan, först kvart över 2 då Virve bjöd på tårta som tack för födelsedagsuppvaktningen och sen halv 3 bar de av till vårt obligatoriska fredagsfika på KTC. Ida var de Kevins tur att bjuda.
Behöver ja berätta att ja är mätt fortfarande.

Vet inte hur ja lyckats få ihop alla dessa rader o de enda ja får ut mej är fika o lunch. Ja tror inte ja har nåt liv men nu är det helg, Tack så mycket!!!

1 kommentar:

  1. nu när du är borta från jobbet har jag fritt fram på min man.. kanske jag t.o.m friar ;)

    SvaraRadera