lördag 26 december 2009

Visste ni...


att jag: fortfarande sitter framför min Toshiba även fast ja har en ny Packard Bell att min senaste kyss: var på kinden av en person jag haft väldigt starka känslor för att jag lyssnar mest på: mig själv att jag pratar: med människor först när jag lärt känna dem att jag avskyr när folk: har så lätt för vissa saker att kärlek är: något jag aldrig uplevt till 100% att jag alltid kommer att: bita på mina naglar att jag är: ganska så nöjd me mitt liv att när jag vaknar på morgonen: är otroligt trött att innan jag går och lägger mig: borstar tänderna att jag igår: var på Bomullsfabriken att jag just nu tänker på: vad livet skulle kunna erbjuda att jag snart: ska fortsätta se Robinson att jag hoppas: något fantastiskt kommer hända mig nästa år att jag idag: har fyndat en jacka på rean att jag ikväll ska: dippa gurka o morötter att jag nyss: satt i soffan att jag nu: ska förflytta mig till soffan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar