lördag 26 december 2009

Reafynd o känslor som bubblar

I tisdas fick ja min nya dator. Har fortfarande inte tagit tag i o skaffa nytt Internet så ja även kan ha det på nya datorn! Så sitter fortfarande framför min gamla söliga dator.

Julen har varit härlig. Äntligen en vit jul, när hade vi en sån senast?
Jag har fått en del paket och jag har även gett en del paket.
Vad är roligast, att ge eller få?

Igår var de juldagsparty hemma hos Cicci. Trevligt men ja blev lite trött. Inte den bästa starten precis. Men ja kom igång när vi väl landat på Bomullsfabriken.

Det fanns en perosn jag försökt glömma, en person jag faktiskt glömt men som nu pga omständigheter smygit sig fram igen. Jag ska trycka bort det, jag måste göra det för det kan inte komma något bra ur det. Även fast jag skulle önska något annat.
Det var det gamla vanliga jaget, lite drygt, lite trevligt, lite sött ja som det var. Och jag var dryg, jag undrar varför!
Det finns mycket att önska men lite att få.

Ida har de slappats framför tvn. 5h på Bomulls dansgolv känns i fötterna dagen efter!

Vid 16tiden fick ja för mig att ta en tur till Maxi för att titta in rean.
Ett lakan, shampoo o Balsam, mascara o en Jacka blev fynden.
Jackan från MQ var största fyndet. Har spanat in den under hösten o väntat o hoppats på att de skulle bli rea på den. Det blev det. Halva priset på 1500! Och med mitt presentkort som ja fick av brorsan i födelsedagspresent så kosta den bara mig 250:- Rena rama fyndet. Love It!

Ikväll hare blivit Robinson och nu äre Robin Hood o Greek som gäller.

Imorn är de sönda o sen månda o dax o arbeta igen. Gillart inte lika mycke men bara 3 dar, sen lite ledigt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar