lördag 10 november 2012

Ja ja skriver nog mest när ja behöver få ur mig saker o kanske inte mår helt på topp. Nu konstaterar ja att det gått en vecka sen sist, inte så länge kanske om man tänker på tidigare uppehåll här!

Veckan som gått har jag vart ute o lunchat i princip varje dag med trevliga vänner i mitt liv. Passar på så här nu innan.
Har även hunnit med ett besök på IC o hälsat på gamla jobbarkompisar. Det är faktiskt alltid trevligt att gå in genom dörrarna där, en massa minnen, saknaden av allt som var. Jag längtar lite tillbaka faktiskt. Blev o ha en liten telefonkurs hos Peo oxå, så ja fick lära mig lite nytt! Ja det känns faktiskt bra o vara där. Nu var det tydligen nyanställningar på gång oxå efter diverse nedläggningar i andra länder. Det tycker ja ändå känns bra för dem som är kvar där, en liten frist. Samtidigt undrar jag, skulle ja verkligen ha lämnat dem, hur hade det varit om jag fortfarande varit kvar? Men samtidigt så känns det nya jäkligt bra såhär i förhand, sen vet man aldrig förräns man är på plats, men nu, innan, så känns det väldigt bra.

Jag har även hunnit med att testa Franz Jäger och för alla som inte testat det så tycker ja definitivt att dem ska göra det. Nu verkar det inte vara nåt på gång förräns nästa år så man får väl vänta ett tag!
Blev en otroligt trevlig kväll med de tjejer som dök upp, det är alltid trevligt o träffas och jag önskar att alla hade vart där, men ibland så cirkulerar de ju faktiskt sjukdomar :( Nästa gång får vi alla se till att va friska o redo för party!

Jag känner att det här inlägget blir lite tråkigt, tyvärr kändes det som ett måste-inlägg och såna gillar jag inte egentligen. Men det är nog så, nu när allt känns bättre så känner ja helt enkelt inte för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar