söndag 12 augusti 2012

bland är det ljust när man går och lägger sig! (och ett stänk av allvar mitt i)

Igår, inatt, imorse var det ljust. Hade det varit för några månader sen så hade jag gått upp o börjat ta mig mot jobbet när jag gick i la mig idag.
Ja hade verkligen en toppenkväll ute igår, en sån där lite spontan grej att fortsätta ut i vimlet. Det kändes som förr när vi sprang runt runt, mellan barer, dansgolv o folk. Och dansade, pratade, drack o sen började om igen. Jag kan sakna den tiden en hel massa, när det första jag gjorde när ja vaknade var att ringa och höra vad 17 som hade hänt under kvällen. Diskutera dessa minnesglimtar, skratta åt det som hänt. Ja ja saknar det en hel massa. Samtidigt så saknar ja inte dessa utekvällar som var varje lördag, jag trivs egentligen ganska så bra dem som blir lite spontana och allt som är just nu.
Igår var iaf toppen, det var länge sen som jag sprang på så mycke folk som ja kände och prata med allt folk och drack drinkar. White Russian var verkligen länge sen sist! Och bror var där och Malin, ja dem är trevliga för de mesta ;) Superskoj iaf o träffa på dem! Och få dansa! Mitt sällskap var ju inte så danssugen!!!
Ja har nog aldrig lyckats vara kvar så länge på Hugo som ja va igår, vi var nog sist ut och hällde i oss den sista drinken, det där spontanköpet som säkert inte borde gjorts. Men dracks upp gjordes det med trevliga människor. Posten det var länge sen! Och en lång promenad upp till McD, eller inte lång lång men lång tid. En massa stopp, roliga berättelser och en hel massa skratt och en paus på bron. Men fram koms det till slut och mat blev det och en fortsatt massa prat o skratt.
Ja har verkligen roligt ihop med dej Annika och jag kan verkligen sakna den tiden som var. Även fast ja vet att du är lycklig nu och verkligen trivs så saknar jag att ha dig nära även fast ja vet att är det något så är du bara ett samtal bort.
Idag vaknade ja efter ca 4h timmars sömn, helt omöjligt o somna om, har inte gjort så mycket mer än o slappat, legat i soffan, pratat i telefon om gårdagen, gett mej ut för ett matköp till fots, ätit, fortsatt legat i soffan, somnade på em, vaknat och ätit lite igen och snart är det väl dax o sova för att orka med morgondagen. Inte ett dugg inspirerad för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar