torsdag 7 juni 2012

Planer som ändras

Idag var jag ledig, så skönt. Passade på att utnyttja kortet en sista gång innan det går ut (en liten parantes är att på 3 dagar så har ja redan gjort en 40h vecka på jobbet och jag har 3 dagar kvar att jobba innan veckan är slut), vattenjympa blev det iaf. Nu blir det att ta tag i det själv, promenad, springa spåret, hemmaträning? (inte min grej kanske) och simma på "himpa".
Efter vattenjympan åkte ja o Carro ut till Mirium gallerian som den så fint numera heter och åt lite lunch. Hitta nån sorts Starbucks kaffe inne på ICA som testades. Helt okej faktiskt.













Efter lunchen åkte ja hem o såg Mästarnas Mästare som ja missade i söndas då ja jobbade. Kollade in skattekontot, tror de ska komma imorgon :) Kollade lite på resor till hösten.
Vi hade pratat om Mexico men efter att ha suttit o kollat in resor o priser så kom ja fram till att det blev för dyrt då jag är begränsad när ja kan åka och jag måste ta ledigt utan lön. Däremot så bestämde vi att det blir en vecka i solen i höst o förhoppningsvis Thailand i vår, längtar faktiskt lite redan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar