söndag 18 mars 2012

Ett rörigt inlägg

Igår ägnades hela dagen eller delar av dagen lite pauser måste ju få tas, åt att plocka o fixa här hemma. Jag har dragit lite i min tv bänk, soffor o bord för att få liiiite mer utrymme vid fönstret för att få in fåtöljen lite bättre. Nya gardiner har de blivit oxå. Mycke mycke ljusare o öppet har det blivit. Känner mej riktigt nöjd o glad :) Och mitt kök, ja älskar mitt kök så mycke mer :)
Nästa projekt är att göra sovrummet åt det gröna igen, bort me de lila för ett tag.

Hursomhelst, vinbesök hade ja igår kväll, supertrevligt o en massa poppisar överallt när ja vakna imorse. Blev o dra fram dammsuggaren o fixat, sen när har ja nånsin orkat det dagen efter?

Ja testar på lite annat nytt ida oxå, vattenträning i oasen, ska bli spännande o se va de e för nåt. Det har hänt nåt med mig, ja vet inte riktigt vad, men att gå o "träna" en söndag har ja väl aldrig gjort. Ja gillar de här me vattenträning o vara under vatten, för de e ju ingen som ser om ja gör fel :) Ja har ju noll koordination egentligen! De blir nog o ta mej en månad till. Ja känner inte riktigt att ja e där än, att gå ensam de är jobbigt o svårt men ja försöker allt va ja kan.

Snart är det dax att lämna landet för några dagar! Längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar