lördag 19 mars 2011

Om ett nedlagt projekt

Nu är det så att ja lagt ner ett av de dära projekten som jag har, även om det kändes intressant o ja kanske lite mer som ja definitivt inte kommer att erkänna här så har jag efter en otroligt trevlig fika på stan med några av mina tjejer där det precis som vanligt diskuterades allt mellan himmel o jord. Idag inte på det vanliga stället men det var helt ok o vidga sina vyer o testa på något annat att äta ;) Ja nu flöt det vidare med en parantes men för att ta mig tillbaka in på ämnet så gavs det en kommentar om mitt projekt som jag la fram och på dessa kommentar spanns det vidare på... Ja det fick mej att helt enkelt dra fram mitt alterego när ja kom hem och förhoppnigsvis genom detta få fram all nödvändiga information och ja det lyckades rätt så bra om man ser det från en vinkel. Och det är ju inte heller särskilt förvånande då jag alltid lyckas med mina projekt... Ta en kölapp om ni är intresserade ;) Sen om informationen var bra är något som det kan fortsätta diskuteras om. Denna information fick mej iaf att ta ett beslut om att inte fortsätta med detta projekt. Och ja en del av mig kan tycka att det är jäkligt synd. Ibland är det inte alltid det bästa att skynda på vissa beslut som ska tas utan fortsätter man utan att ha all nödvändig information och istället skaffar sig den på vägen så får kanske ett projekt helt andra resultat. Något värt att tänka på inför framtida projekt. Men det är svårt att lära gamla katter o sitta. Och med det menar jag inte att jag är gammal och inte heller att jag är en katt, för är det något djur som jag skulle få välja att bli, om möjligheten fanns så skulle det definitivt inte bli en katt.

Avslutar me ett citat från fikan, och ja vi kan ju alltid hoppas ;)

"Ikväll vill jag bli full"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar