tisdag 13 juli 2010

Gällstad

Dagen har spenderats på annan ort, närmare bestämt Gällstad.
En hel dag med familjen, det var länge sen sist, och det var mycket trevligt. Vi behövde komma bort från vardagen lite och jag tycket vi hade en jättebra dag. Har hört ryktats att det varit solsken i stan men vi har haft toppenväder för shopping, sol o moln om vartannat o en regnskur. På vägen hem kom det ner ett antal droppar men när vi närmade oss Norrköping började det sprivka upp igen.

Vi har alla shoppat en hel del. Jag har ändå en tendens att handla mer än vad jag hade gjort om jag varit hemma. Men är man på lagershoppar så måste det ju handlas :)
Jag fyndade hur som helst; ett randigt linne, en grå topp, en gråmelerad blus/topp, en rosa långklänning, 2 par cykelbyxor (vit o svart), 4 par trosor, ett par turkosa badshorts och en blårutig tunika. Allt för 800kroner, inte så farligt tycker jag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar