torsdag 13 maj 2010

Semester o drömmar

I sommar blir de semester v 28-31, va som händer då står skrivet i stjärnorna o me min stjärnkvalité så blire nog bara Arkösund o (förhoppningsvis) sol. Något annat ska nog kanske hända men för att något ska kunna hända så kräver det (iaf enligt mej) lite planering o någon sån finns inte för tillfället.
Göteborg kanske, känner för de va evigheter sen sist o skulle gärna gå på Liseberg, inte för att ja åker massor men lite iaf. Och Öland, västkusten vore nice.

Min dröm för året i övrigt är att få komma iväg en vecka till solen, me lite bad, trevligt sällskap, god mat o bara få va.

Och ska jag fortsätta o drömma så skulle ja jättegärna komma iväg New York nån gång. Ja vet inte vart ja fått de ifrån men de e bara något som dykt upp i mitt huvud under en väldigt lång tid och det är något ja verkligen skulle vilja komma iväg till.
Drömmar på närmare håll är Barcelona, de borde inte va lika svårdrömt... Den drömmen har funnits sedan min bror var där o de är några år sedan.

Andra storslagna drömmar är Thailand, och eftersom alla åker till Thailand så borde inte de va så svårdrömt men de känns som så.

De står skrivet i stjärnorna, får se om de faller en stjärna så önskningar går i uppfyllelse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar