söndag 22 november 2009

Tankar som är för mycket

Att ja tänker på de hela tiden är att ta i. Men jag tänker på det för mycket.
Jag måste försöka slå det ifrån mej men det är svårt.
Det finns där hela tiden på något sätt, går inte att slå ifrån sig det.

På tisdag bär det av mot Ullared, ska bli skönt o vara ledig från jobbet en dag. Jag behöver det. Nu har jag jobbat konstant sen semestern o behöver mej en ledig dag :)
Jag hoppas på stora fynd o lite julklappsshopping!

Igår fikades de på stan me tjejerna, Lisa, Johanna o Camilla, va så länge sen vi sågs så de va på tiden. Ja råkade ta en macka som inte va så jättegod så den blire inte nån mer gång. Men me trevligt sällskap så överlever man även mackor som inte e jättegoda o en kaka som va lite torr :)

Annars så har de inte gjorts så mycket i helgen. Slappat, hälsat på föräldrarna, lite småplock i lägenheten o en "snabbträff" me Carro hihi, blir mer på torsda :)

Nu ska ja fixa mej lite tacos o sen blire TVn!!!

1 kommentar: