lördag 28 november 2009

Tankar i ensamheten

Bion va bra, betydligt bättre än förväntat o betydligt bättre än Twilight. Det enda som störde va alla snyftningar i biosalongen. När var det sorgligt????

Bilen gick igenom besiktningen o ja fick en välbehövlig sovmorgon!

Ida har de storhandlats på City Gross o de känns som om ja gjort av me halva lönen redan! Det har börjats lite smått o få lite advenststämning här hemma o de kommer fortsättas med det imorgon.

Eftersom ja e inne i en "lugn" period för tillfället så sitter ja hemma även denna helg. Börjar bli lite smått trött på de just nu känner jag. Men så snart ja slängt mej i soffan o satt igång en film så är de nog andra känslor. Är lite smått uttråkad just nu så därför så känner ja nog så just nu tror jag. Nästa helg vill ja ha party o får ja inte party så kommer ja bli så irriterad. Så hoppas att nån vill parta lite me mej :)

Ibland tänker jag att jag är värd så mycket mer. Och egentligen är det dumt att bara tänka det ibland för jag ÄR värd så mycket mer. Jag måste börja sätta ner min fot på alla håll o kanter. Det ska inte bara vara jag som ger. Jag vill ha lite tillbaka också.

Jag fick höra att det kom ett samtal till en person och det gör mig stolt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar