lördag 8 augusti 2009

Funderande

Ja har tänkt o funderat en hel del fram o tillbaka om fakiskt en väldans massa grejer.
Vissa saker kan ja helt enkelt inte acceptera o kan jag inte leva med det eller kan inte andra inte leva med det så får det helt enkelt vara.
Vissa saker går säkert att lära sig acceptera men då får det ta den tid det tar för mej att komma till den punkten. Ingen stress på mej tack.
Mina drömmar, vad betyder dem egentligen. Skulle vara intressant o ta reda på. Frågan e om ja vågar.
Många frågor är fortfarande utan svar och jag förstår fortfarande inte varför när det gäller en hel del grejor men det är frågor som kanske får svar någon gång.

Jag ska göra mitt bästa för att sluta vara ett stort irritationsmoment, men då vill ja däremot inte höra en massa skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar