söndag 16 juni 2013

Igår var det en lugn dag. Lite sol, lite blåst. Gav lite skjuss på eftermiddan, passa på o handla efter det och sen blev jag trött. Inte ens en dusch pigga upp mig så ja blev sugen på vin.

Idag har de fikats på stan med Lisa o Johanna, lite sol fick vi på oss trots blåst o moln, och shoppat smycken på Sisters.
En födelsedagspresent till mig själv är fixad också, åkte runt och kolla med mamma och pappa och sen fanns den där. Avsluta med en fika i Lindö innan jag åkte hem o mös ner meg i soffan (lite nyttig har jag vart o diskat o plockat upp lite kläder).

Imorn har jag öppning på jobbet och börjar klockan 8, eller ja lite tidigare än så, allt ska vara klart till 8. Hursomhelst ingen sovmorgon imorgon! Men träning efter jobbet siktar jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar