söndag 17 mars 2013

Veronica Mars

Kom över en alldeles underbar nyhet idag. Det ska spelas in en Veronica Mars film med förhoppningsvis premiär i början av 2014. Som ja längtar.
Jag påstår att det har nog aldrig visats en bättre serie än Veronica Mars på tv. Torsdagar var heliga. Och dvdboxarna har setts ett antal gånger sedan denna underbara serie försvann 2007.
Många härliga minnen är förknippade VM, torsdagar med, kebab, pizza, cola light, lösgodis, diskussioner. Det var tider det, otroligt många torsdagar hos mig eller A där det sågs VM :)
Men det var en underbart bra serie, ser fram emot filmen så det kanske blir ett ordentligt avslut.

Det startades ett "The Veronica Mars Movie Project" där fansen är med och samlar in pengar för att filmen ska bli av. Fansen vill ha sin film!

Jag bara älskar det här videoklippet som är gjort för insamligen. Jag bara älskar Veronica och Logan tillsammans, och att se några av skådespelarna igen. Jag hoppas på en riktigt bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar