torsdag 27 september 2012

Tjejmiddag

Ikväll var ja på Meze me några av tjejerna. Det blev kyckling o klyftpotatis som vanligt :) Det är gott men samtidigt inget speciellt heller. Det är bara trevligt o ses o ha lite vardagsmys!
Jag kände att ja inte riktigt va mitt vanliga glada jag, mer tyst än vanligt. Ja vet inte om de la märke till de men de va ingen som tog upp de iaf, o märkte ni de så ber ja om ursäkt, ja orka bara inte riktigt, men samtidigt orkar ja inte förklara mig o prata om det. Det är som det är. Och det är inte så att jag går och mår dåligt men ja orkar bara inte alltid ta upp det om någon frågar. Jag fick lite tjejsnack på toan iaf! Det behövs prata om de me nån som vet ibland. Jag uppskattar verkligen att det finns ett fåtal som faktiskt har frågat.
Egentligen så är det inget som är hemligt heller men inget som ja går o slänger omkring mej. Jag har landat i det och försöker hitta en lösning som passar. Jag hoppas verkligen att det inte tar för lång tid och att det snabbt löser sig! Jag vill liksom resa! Jag vill till London, ja vill till, Italien, Sardinien, ja vill till Thailand, ja vill till New York. Ja vill så mycket känner jag! Och då behöver jag ha en lösning innan! Tills dess får jag nöja mej med den här stan o en tripp till Småland i November, ja längtar!!!

Tack för en trevlig kväll tjejer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar