onsdag 23 februari 2011

Sofsan

Imorgon ska ja tänka om, ja ska bli snäll, ja ska sluta ge mina kommentarer o egna små tips till snälla Sofsan (ja där får ja skylla på Madde, hon fick mej dit igen). Hon klarar sej nog alldeles utmärkt utan dem tror jag. Och de är ju inget kul när hon blir sur på mej :( Nä nu är de snälla gatan som gäller för Anna.

Sofsan hon är en trevlig prick, ute på äventyr i världen är hon då o då. Och köra bil de kan hon, de vet ja för ja har suttit bredvid och inte ett dugg rädd blev jag, en riktigt galant chaufför är va hon är. Hon är en riktig pärla som dyker upp när arbetet kallar. Hon är ett ljus i mörkret ibland. Livar upp alla trista vardagstimmar. Och ja tror att hon finns där om det behövs en vacker dag.
Ge henne en spanjor, för de är hon värd denna fina tjej!

1 kommentar:

  1. Anna vilket fint inlägg, jag blev riktigt rörd faktiskt!
    Du är en riktig pärla ska du veta. Jag tycker om dig så himla mycket! <3

    SvaraRadera