onsdag 9 juni 2010

KursivSnart är det bara 4v kvar till semestern. Sommaren kommer förhoppningsvis snart tillbaka. Vill ha sol o fint väder. Vill kunna njuta av sommaren igen. Helgens soldagar räckte inte :)

Semestern ser ja både fram emot o inte. Har inga stora planer egentligen. Vill gärna att de händer något. Alla andra har planer med någon/några och jag känner att ja står o stampar.

Den enda som kan ändra på situationen är jag.
Jag tror ja måste söka nya vägar o nya umgängen.
Inte lättaste för mej som egentligen är en väldigt blyg o tillbakadragen person.
Men eftersom ja känner att de inte händer några stora grejer där ja är nu så måste något göras. För jag är inte nöjd med där jag står.
Missförstå mig inte, jag tycker väldigt mycket om de jag har omkring mej nu men jag vill oxå göra grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar