måndag 15 mars 2010

Why do people always leave


Kan hända att de tittats lite på OTH ;) Love it, inte de nya men de gamla!

De får mig att tänka på livet, förändringar o allt som hör till. Det är en naturlig del av livet. Ibland känns de som om ja bara finns där för utfyllnad.
Ja vill finnas på lika villkor, existera som alla andra.
Inte bara vara den som finns när de behagas...

Allt flyter ut, alla försvinner åt olika håll och jag står där ensam kvar i mitten o undrar vad som egentligen hände. Sånt är livet, allt förändras, vi har olika mål, nya människor kommer till, saker händer. Ändå så finns en tanke om varför det inte kan vara som förut. Ofta spelar minnena en ett spratt men i minnet var nästan alltid allt bra. Jag väljer vad jag vill minnas. Allt som var bra. Det dåliga tycks glömmas bort. Men det finns kvar där bakom en och det är kanske också det som gjort mig till den person jag är idag.

Jag väntar me spänning på vad framtiden har att utvisa... Vad finns därute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar