tisdag 30 juni 2009

Semesterplaner

Det existerar inte några överhuvudtaget.
Jag har inga vänner känns det som. Det stämmer ju iof inte men inga vänner o hitta på nåt me i sommar. Alla verkar ha nån utom jag.
Känner mej lite övergiven när det gäller en viss plan, som iof inte existerade i sommar men när den börjar existera utan mej så känner ja mej övergiven. Och besviken. Visst jag kan inte alltid vara ett förstahandsval. Det fattar jag. Men jag förstår inte logiken som förklarats.
Nä en lugn semester utom några som helst planer är vad jag har att se fram emot :( Fan att man aldrig ska lyckas med nåt. Nya kompisar e va ja behöver o hitta på grejer me. Inte för att de e nåt fel på de ja har för de e de inte. Men lite plankompisar e va ja behöver.
Nu ska ha gräva ner mej i min ensamma olycka o tycka synd om mej själv o mina obefintliga semesterplaner i Sverige. Definitivt inte utomlands, på en fin sandstrand :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar