fredag 17 april 2009

Ny blogg.....igen

Ja då va ja igång igen, hittat ett nytt ställe som va intressant o fått för maj att här vill ja ha en blogg!

Ida sitter ja som vanligt på jobbet, tog däremot en liten sovmorgon till halv9, eller sovmorgon o sovmorgon, räknas det som de när man går hemifrån 10 över 7???
Blir o jobba lite längre ida oxå, ska vara på stan kl 18 för att möta upp färäldrar o bror då vi ska gå o äta nånstans. Känner inte för att komma hem till 17 för att sen bara vara hemma en kort stund o sen rusa iväg igen. Då kan ja lika gärna komma direkt från jobbet.

Ida har ja gått med i den öppna löneklubben på jobbet.
Jag undrar hur många som kommer gå med. Vissa är positiva till det, andra inte. Jag för min del resonerar så att ja är inte hemlig med min lön om någon frågar o då kan ja lika gärna vara med i löneklubben.
Jag hoppas på att ja får den löneförhöjningen som ja vill ha!

Nu ska de jobbas lite igen, har haft min lunch nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar